סדקים שהתגלו בבריכת השחייה
התובע נקשר בהסכם בינו לבין הנתבעת לאספקת בריכת שחייה מפיברגלס בתמורה לסכום של 30,000 ₪.
התובע שילם את מלוא התמורה והתקנת הבריכה בוצעה על ידי הנתבעת.
הנתבעת מסרה תעודת אחריות לתקופה של 15 שנים.
התובע טען כי ביצע את עבודות ההכנה לפי ההנחיות שקיבל מהנתבעת לצורך התקנת הבריכה, ובכלל זה הכנת בור, הכנת שקע חשמלי.
|
|
|
התובע טען כי הבריכה הותקנה בביתו רק לאחר שנציג הנתבעת בדק שהתשתיות שהוכנו מתאימות להתקנתה.
התובע טען כי לאחר כשנה מהתקנת הבריכה סדקים התגלו במספר מקומות בבריכה ותוקנו על ידי הנתבעת.
התובע טען כי כשנה לאחר מכן, הסדקים הופיעו בשנית בממדים גדולים יותר ושוב תוקנו על ידי הנתבעת.
התובע טען כי למרות התיקונים שבוצעו על ידי הנתבעת, הסדקים חזרו והופיעו.
התובע טען כי אינו יכול לעשות שימוש ראוי בבריכה.
הנתבעת טענה כי התובע לא נענה לבקשתה לפרק חלק ממשטח העץ שמסביב לבריכה על מנת שתוכל לתקן כיאות את הסדק.
השופט קבע כי מעיון בתעודת האחריות שהוצאה על ידי היצרנית, חברת "מולטיפורמה", מספרד, ונחתמה על ידי הנתבעת, לא צוין כי יש לרפד בחול מסביב למעטפת החיצונית של הבריכה.
השופט קבע כי הנתבעת הכירה בליקויים, אך התיקונים שביצעה לא הביאו לפתרון הבעיה.
השופט קבע כי הנתבעת תשלם לתובע בגין ההוצאות לצורך איטום הבריכה בסך של 11,232 ₪, עלות החלפת המים לצורך תיקון הסדקים בסך של 340 ₪.
בית משפט לתביעות קטנות בקריית גת פסק כי על הנתבעת לשלם לתובע 11,572 ₪ בתוספת 300 ₪.
פרטי פסק הדין: ת"ק 11553-02-17, זילברשטיין נגד ספלאש בריכות שחיה בע"מ
|
|
ביטול עסקה לרכישת ספה לסלון והשבת הכספים
התובעת טענה כי רכשה ספה בסכום של 5,800 ₪.
התובעת טענה כי הנתבעת התחייבה לספק את המוצר בתוך 21 ימי עסקים.
התובעת טענה כי הספה סופקה רק לאחר 26 ימי עסקים.
התובעת טענה כי הספה התקבלה עם קרע בבטנה, איכות תפירה לא טובה, הכריות רכות במיוחד, והספה הייתה נמוכה מזו שהייתה בתצוגה.
התובעת טענה כי הספה לא מתאימה לדגם ולמידות שהזמינה.
התובעת טענה כי טכנאי מטעם הנתבעת הגיע לבדוק את הספה ואישר כי המזרן אינו בדרגת הקושי שהוזמנה.
התובעת טענה כי הטכנאי החליף את רגלי הספה לרגליים מפלסטיק על מנת להגביה אותה, אלא שעדיין הספה לא הגיע לגובה המתאים.
הנתבעת טענה כי הספה נמסרה לתובעת באיחור קצר לאור החגים.
הנתבעת טענה כי הטכנאי תיקן את הבטנה, והחליף את רגלי הספה.
השופט קבע כי מקבל את טענת התובעת כי הודיעה על רצונה במושבים בעלי דרגת קושי גבוהה.
השופט קבע כי יש לקבל את הטענה לגבי אי התאמה במכר בעניין זה.
בית משפט לתביעות קטנות בקריית גת פסק על הנתבעת להחליף את הספוגים במושבים של הספה לספוגים בדרגת קושי גבוהה. לחילופין, השופט קבע כי במידה והנתבעת לא תפעל לביצוע התיקון, תשלם לתובעת את עלות התיקון בסכום כולל של 1,300 ₪.
פרטי פסק הדין: ת"ק 13998-01-17, עטיה נגד ערב
|